حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

حلما عشق مامان و بابا

مهمون کوچولوی خدا

1392/4/19 16:03
922 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

میای بریم مهمونی؟

 

دختر گلم اولین ماه رمضونت مبارک خوش حالم که امسال در کنارمون هستی و رمضونمون رو یه حال و هوای دیگه ای بخشیدی.

دخترم ، در اين سال در ماه پر بركت  رمضان تو هم پيش ما هستي و ديگه  سر سفره سحري و افطار  ما تنها نيستيم .

گل زندگيم داري روز به روز بزرگتر و خانوم تر ميشي.چند روز دیگه سه ماهت تموم میشه.

پارسال این موقع تو نبودی ولی  تو ماه رمضون پارسال بود که مامان و بابا فهمیدن قراره تو بیای و امسال پیش ما باشی و با هم به مهمونی خدا بریم.

مهمون کوچولوی خدا ،که مثل فرشته ها پاکی خیلی دوستت داریم.

هرچند من امسال به خاطر شما نمی تونم روزه بگیرم و میدونم که با شنیدن ربنای امروز خیلی دلم برا روزه گرفتن تنگگگگگگگگگ میشه ولی امیدوارم بتونم از برکات دیگه این ماه فیض ببرم.

نوشته شد در روز چهارشنبه١٩/٤/٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

منصوره مامان زهره
19 تیر 92 17:20
آخی چه صفایی داره ماه رمضون با وجود نی نی های ناز

میم مثه محیا
21 تیر 92 14:29
ماه برکت با وجود حلما خانوم پربرکت تر شده
انشالله همیشه بخوشی دور هم باشید و مارو از دعای خیرتون محروم نکنید


ممنونم. ما هم از شما التماس دعاداریم.
مامان حنانه زهرا
25 تیر 92 14:33
سلام ماه رمضون امسال واقعا یه صفای دیگه ای دارهراستی مامانی من روزه میگیرمخدا حفظش کنه کوچولوی نازو.بلاخره من یه دخمل کوچیکتر از دخمل خودم پیداکردم لین کشدی عزیزم
معصومه
25 تیر 92 16:53
هزار الله اکبر وا شگفتا الله احسن الخالقین واقعا احسن الخالقین چشم نخوره ایشالله من خدا رو وزیبایی خدا رو در دخترت دیدم البته ذره ای و قطره ای شو


ممنون عزیزم شما لطف دارین.
مامان الینا
27 تیر 92 9:43
عزیزم اینقدر عکس های قشنگ نذار بچه رو چشم می کنن ها!



راستی چه کار جالبی می کنی تاریخ روز رو می نویسی تو عکس ها میذاری ابتکار قشنگیه

مامان الینا ممنون از لطف شما.


بابای یسری جان
29 تیر 92 13:15
با سلام ممنونم که به وبلاگ دخترم تشریف آوردید وب شما را پسندیدم ، عکسهایی زیبایی از حلما جان گذاشته اید در این ماه مبارک برایش آرزوی سلامتی در زیر سایه پدر و مادرش را دارم. ضمنا خواندن این پست من را یاد سال گذشته انداخت که مطلبی را برای دخترم نوشته بودم تحت عنوان زیباترین لباسهایت را بپوش ، مایل بودید بخوانید . با افتخار لینکتان کردم برای حلمای عزیزم
مامان پارسا وپارمیس
14 مرداد 92 14:23
ممنون عزیزم خدا حفظش کنه