حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

حلما عشق مامان و بابا

عشق مامان و بابا سه ماهه شده

1392/4/26 19:09
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم خانما...بازهم بزرگتر شدي...

داری کم کم بزرگ میشی و ما بدون اینکه متوجه بشیم با سرعت داریم این لحظه های قشنگ رومیگذرونیم سه ماه گذشت و تو خانم شدي ،شيرين تر، خوردني تر ،گل تر و خواستني تر شدي...ايشاالله هميشه سالم و سرحال باشی و زندگي ما رو شيرين تر كني.... دوستت داريم فرشته كوچولو....

تو این یکماهی که گذشت خیلی کارای جدید میکنی خیلی هم بازیگوش شدی مثلا

١-تا یه صدایی بلند میشه اگه در حال شیر خوردن باشی سرتو به سمت اون صدا میچرخونی و با دقت گوش میدی.

٢-وقتی من می ایستم دست و پا میزنی میخوای بغلم بشی .

٣-وقتی بابایی از در میاد تو و بهت میگه سلام بابایی ،از ته دل براش ذوق میزنی.

٤-وقتی میخوام پوشکت کنم دو تا پاتو رو زمین فشار میدی و  با سرت میری بالا و میخوای فرار کنی.

٥- قربونت برم این چند روز که گوش درد بودی و من بهت دارو می دادم تا شیشه دارو رو میدیدی ذوق میکردی و دهنت رو باز میکردی فکر کنم از مزه دارو خوشت میومد مزه توت فرنگی داره.

٦- وقتی آلبوم عکست رو بهت نشون میدم عکساتو که میبینی لبخند میزنی و ...

خلاصه بگم با همه این کارایی که میکنی خودتو شیرین تر کردی عسلم.

این هم چند تا عکس خوشگل از سه ماهه شدن حلما جان

 

حلما سه ماهه شده

 

حلما سه ماهه شده

 

حلما سه ماهه شده

 این کلاه خوشگل رو هم دیروز مامان جونت زحمت کشیدن و برات گرفتن خیلی بهت میاد فقط یه کم برات بزرگه. دستشون درد نکنه.

حلما سه ماهه شده

 

حلما سه ماهه شده

نوشته شد در روز چهارشنبه 26/4/92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله الینا
27 تیر 92 3:09
آخی عزیز دلم چقدر بامزه و شیرینه سه ماهگیت مبارک


ممنونم.
بابای زهرا گل
29 تیر 92 13:15
سلام خوبید؟ مبارک باشه ایشالا تقدیم به حلمای نازم خاله جون خیلی ممنون کهبه وب زهرایی سر زدی حسابی خوشحالمون کردی بازم بیا که یه عالمه عکس گذاشتیم ببینید مواظب خودتون باشید دختر گلمونم ببوسید
میم مثه محیا
29 تیر 92 14:41
ای جااااان ماشالله ب حلمای خاله چ محکم عروسکشو بغل گرفته شیطون بلا هرچی بگذره شیرینتر و شیطون تر میشه من خوبم عزیزم همون شب حالم سرجاش اومد خدارو شکر همین سرچرخوندن ب سمت صدا مایه ی دردسر میشه وقت شیرخوردن و خوابیدن تا یه صدا بیاد تمرکز گل دخترامون ب هم میخوره
محراب و مليكا
31 تیر 92 10:30
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 11:01
وووي كه چه ني ني خوشگليه ماشالله دوست خوبم دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده اگه ممكنه تو وبلاگ عكسش رو ببين و اگه خوشت اومد بهش راي بده مرسي
منصوره مامان زهره
2 مرداد 92 10:39
ماشالله به حلما جون، مامانی صبر کن می بینی هرچی بزرگتر بشه شیرینی هاشم بیشتر میشه!


مامان آویسا
2 مرداد 92 18:16
سلام دوست عزیزم من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم. کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم. راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم. Avisa1389.niniweblog.com راستی الان عکسم تو صفحه اصلی وبلاگ هم هست. Niniweblog.com
مامان حنانه زهرا
8 مرداد 92 23:20
ماشالله باخوندن پستت یاد کارای دخمل خودم میفتم.تازه اولشه منتظر بمون وببین مامانی

اینام برا گل دختر نازمون

ممنونم
سمانه مامان هما
12 مرداد 92 23:58
چقدر ناز و بامزه ست خدا حفظش کنه


ممنونم خاله
مامان محیا
16 مرداد 92 1:26
چ دخمل دوست داشتنی.خوشحالم ازاینکه محیا جونی یه دوست نازنینی مثه حلماجونی داره


ممنونم خاله جون.