حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

حلما عشق مامان و بابا

دو ماهه شدی عزیز دلم( واکسن دو ماهگی )

1392/3/27 16:24
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ستاره همچین دختری کی داره؟؟؟

دختر عزیزم دیروز یکشنبه ٢٦/٣/٩٢ دو ماهت تموم شد و وارد ماه سوم شدی. الهی قربونت برم از شنبه که واکسن دو ماهگی رو بهت زدیم خیلی اذیت شدی .شنبه بردیمت مرکز بهداشت برای زدن واکسن .قبل از زدن واکسن من خوابوندمت رو تخت که تو داشتی می خندیدی.من که طاقت دیدن زدن واکسن به تو را نداشتم به بابایی گفتم بیاد بگیرتت منم رفتم دم در اتاق که نبینم .واکسن اولی را که زد جیغ بلندی کشیدی که بند دلم پاره شد دومی را که زد بازم جیغ زدی و شروع کردی به گریه کردن تا اون روز من هنوز اشکاتو ندیده بودم اون روز اشکات روی گونه هات می غلتیدند الهی بمیرم خیلی درد کشیدی.تا آوردیمت تو ماشین همین طور گریه می کردی وقتی رسیدیم خونه بهت استامینوفن دادم ، آروم شدی و خوابیدی.با این که هر شش ساعت بهت استامینوفن می دادم ولی باز هم درد داشتی. خدا را شکر امروز بهتری.

باز میگویم:

خدایا شکرت به خاطر فرشته ی کوچیکی که وارد زندگیمون کردی
خدایا شکرت به خاطر حس قشنگ پدر و مادر بودن
خدایا شکرت که معجزه تولد رو بهمون نشون دادی
خدایا شکرت که معجزه عاشق شدن رو بازم بهمون نشون دادی
و خدایا هزار بار به خاطر همه نعمتات شکر
شکر که یه دختر سالم بهمون دادی

واینم چند تا عکس از دو ماهه شدنت ...

 

حلما

 

حلما

 

 حلما

 

                دخترم چقدر تو ماهی                       فدات بشیم الهی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عاطفه
28 خرداد 92 12:26
چقدر اسمش بهش میاد. خیلی ناز ماشاالله . ایشالا زودی بهتره بهتر هم میشه .

ممنون گلم
سیما
29 خرداد 92 0:30
ای جانم خداحفظش کنه

خاله منتظردرج شیطانی هات هستم من خودم باهاتم


ممنونم سیما جان
لیلا
29 خرداد 92 16:43
ای جونم ماشالله ماشاالله ماشاالله چه عسلیه . مامان حلما اسفند یادتون نره.




ممنونم باشه عزیزم حتما











مامان سویل
30 خرداد 92 8:04
وای وای وای چه دخملی چه عسلیییییییییییییییییییییییی


ممنون مامان سویل شما لطف دارین
مامان سویل
30 خرداد 92 8:06
الهییییییییییییییییییییییییییی دوماهگیتو قربون
میم مثه محیا
30 خرداد 92 15:13
آخ نازززی



من یه هفته قبل از هرواکسن محیا تب میکنم!



زنده باشه الهی



با تبادل لینک موافقی؟




بله عزیزم موافقم








حانیه
31 خرداد 92 1:11
سلام مهربونم
نینی ناز و خوشگلی داری
امیدوارم روزای خوبی رو در کنار ش تجربه کنی به وبلاگ ما هم سر بزن


ممنونم باشه حتما