حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

حلما عشق مامان و بابا

سه رقمی شدی!!!

1392/5/3 13:01
812 بازدید
اشتراک گذاری

 

 حلما خانم سه رقمی شده

 

بدو بیا ادامه مطلب رو ببین !!!

شکلک های محدثه

 

 

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

 

 

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

  

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

  

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

 صد روزگیت مبارک دخترم

 totalgifs.com barrinhas gif gif pol.gif

 

 دخمل طلای ما ١٠٠ روزه شدی

 اینم صد تا شمع  روشن به مناسبت ١٠٠ روزگیت ان شاالله صد سالگیت رو جشن بگیری

 

 سلام به گل زندگیمون

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسیدکه آرامش بخش روح و روان کسانی هستی که با بودن تو دنیا برایشان زیباتر است .بهانه ی زندگیم صد روزگیت مبارک.

حلمای عزیزم امروز صد روزه شدی. اصلاً باورم نمی شه که صد روزه که به دنیا اومدی. امروز 100 روزه که من و تو با همیم و زندگی تازه ای را تجربه می کنیم. من  وبابایی از این 100 روز زندگیمون واقعاً لذت بردیم و حاضر نیستیم با هیچ روزی از زندگیمون عوضش کنیم. امیدواریم تو هم از این روزها لذت ببری.

حلما جونم دورت بگردم دختر خوبم که چه قدر بزرگ و خانوم شدی . ماشالله به جونت خیلی بازیگوش شدی و دوست داری همش باهات حرف بزنیم و تو هم هی بخندی و ذوق کنی  . قلب 

من  و بابایی عاشق خنده هات هستیم وقتی میخندی انگار دنیا رو بهمون میدن خیلی زیبا و خواستنی تر میشی عزیز دلم قربون خنده هات بشم من مادر .

تازگی ها یاد گرفتی زبونت رو میذاری بین دو تا لثه ات و صدای زززززز در میاری.دوتا پاتو با هم میبری بالا و محکم به زمین میکوبی.وقتی بهت میگم یا علی کمرت رو از زمین بلند میکنی و میخوای بلند شی.

هنوز خواب شبت  هم تنظیم نشده وتا ٢ و 3 بیداری هرکاری میکنم که روز نخوابی ولی تو خیلی ناآرومی میکنیو  ترجیح میدی بیشتر روز رو بخوابی محصل

 

هر روز خدا رو شکر میکنم که من رو لایق دونست و تو  فرشته پاک آسمونی رو بهمون داد. 

دختر گلم ١٠٠ روزه که قدم به دنیای ما گذاشتی و شدی زندگی و همه چیز من و بابایی . چه قدر خوب که هستی فرشته کوچولوی من . قلب 

من و بابایی عاشقت هستیم و دوستت داریم خانوم خوشگل من . ماچ 

 اینم عکس دخمل با مزه خودم نیشخند

حلما

 نوشته شد در روز پنج شنبه 3/5/1392

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

میم مثه محیا
5 مرداد 92 14:47
ای جاااااااااااااااااااان

صدروزگیت مبارک باشه عزیزخاله

ایشالله صدو بیست ساله شی حلماگلی
ماشالله مثه همیشه خوشگل و بانمک
دلم میخواد لپای خوشگلتو گاز بگیرم شیرین خاله


ممنون خاله شما هم محیاجون رو از طرف من ببوسید
الهام مامان محیا
5 مرداد 92 15:52
وای هزار الله اکبر به این گل دخترتبریک میگم جیگر خاله ایشالاه تولد 100سالگیت عزیزم



ممنونم خاله جون
میم مثه محیا
11 مرداد 92 15:46



تقدیم ب حلماگلی

ممنونم خاله جون
مامان حنانه زهرا
12 مرداد 92 19:14
اپما بدوبیادیگه کجایین؟
مامان آنی
13 مرداد 92 16:47
ای جانم الهی که صد ساله بشی عروسک کوچولو
بازم بیا پیش ما حلما جونییی


ممنونم خاله جون
مامان هلیا
16 مرداد 92 17:01
ای جووووووووووووووووووووووووونم.قربونت بره خاله.مامان حلما برای دختر گلتون اسفند دود کنید چشم نخوره.هم چنین از اینکه به وبلاگ هلیا سر زدین ازتون مچکرم. دوست دارم هر موقع شد توی نینی انلاین با هم گفتگو کنیم.


ممنونم خاله جون
مامان پارسا وپارمیس
22 مرداد 92 19:13
اپم .منتظرم
مامان حنانه زهرا
29 مرداد 92 12:29
عزیز می مبارکه جیگملم
منصوره مامان زهره
1 شهریور 92 11:16




شیدا-داداش جونم دوستت دارم
21 شهریور 92 14:00
ماشالله


ممنون عزیزم