حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

حلما عشق مامان و بابا

هیسسسسسسسسسسسس!

1392/4/2 14:22
593 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

هیسسس آروم بیا بیدار نشه!!!!!!!!!!!!

  

یه شب که من خوابیدم

خواب عجیبی دیدم

خواب می دیدم یه مورچم

یه مورچه ی سیاهم

کوچولو و ریزه میزه

یه خرده قدکوتاهم

خواب می دیدم بار می برم

دونه به انبار می برم

همراه چندتا مورچه

رد شدم از یه کوچه

اون کوچه خیلی تنگ بود

میون راه، یه سنگ بود

به دنبال مورچه ها

از سنگه رفتم بالا

رو سنگه می دویدم

جلوی پامو ندیدم

خوردم زمین و پرت شدم

از خواب ناز بیدار شدم

از روی تختم افتادم

میون اتاق ولو شدم

دیدم که مورچه نیستم

میون کوچه نیستم

یه بچه ی باهوشم

شیطون و بازیگوشم

 

 

روزای اول بعضی وقتا این طوری می خوابیدی.قربون خوابیدنت برم کوچولوی مامان

  

حلما خوابیده

چقدر آروم خوابیدی عزیزم

 

حلما خوابیده

 

 

حلما خوابیده

 

 نوشته شد در تاریخ 2/4/92

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

منصوره.الف
3 تیر 92 23:05
صبحدم پيك مسيحا دم جانان آمد گفت برخيز كه آرام دل و جان آمد سحر از پرده نشينان حريم خلوت نغمه برخاست كه شاهنشه خوبان آمد عید بر شما مبارک، التماس دعا
سوری مامان زهره
3 تیر 92 23:06
الهی چه خوابای خوشمزه ای
میم مثه محیا
7 تیر 92 1:26
ای جااااااان چ شیرین خوابیده
میم مثه محیا
7 تیر 92 1:31
یه مسابفه تو وبلاگم گذاشتم که شما هم دعوت شدید، البته اگه افتخار بدید؟! سوالات رو تو وبلاگتون کپی کنید و خودتون جواب بدید منتظر خوندن جواباتون هستم
مامان آی سل
8 تیر 92 13:47
سلام دوست عزیزم.آی سل عزیزم تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده.با کمک شما میتونه برنده بشه، میشه بهش رای بدید.لطفا میکنید اگه کد 212 را به شماره 20008080200 ارسال کنیدو ممنون.بوس واسه حلما جان
خاله ندا
12 تیر 92 18:50
سلام دخملی
ماشالابه جیگرخاله
خداحفظش کنه
قندعسلیه براخودش
شکل کیه این خانوم گل...ببوسش محکممممم
ایشالاقسمت بشه بیام ازنزدیک ببینمش



سلام عزیزم ممنونم که سر زدین .بیاین خوشحال میشم.